Custom Search

Wednesday, September 23, 2009

Kata-kata Aluan

Assalamualaikum dan Selamat Datang ke Blog Pengajaran dan Keinsafan.

Saya amat berbesar hati dan sukacita mengalu-alukan anda semua ke Blog Pengajaran dan keinsafan. Saya berharap dengan melayari blog ini anda akan melihat kualiti-kualiti hadis dan cerita-cerita yang boleh membuatkan kita berfikir sejenak.

Dengan ada blog ini, saya berharap agar tuan-tuan dan puan-puan mengacess selalu blog ini untuk mendapat artikel-artikel yang terbaru yang terbaik untuk menjadikan panduan bersama. saya berharap juga, segala ilmu yang kita perolehi dapat sama-sama kita kongsikan dengan umat islam yang lain untuk kita sama-sama menuju kejalan yang satu iaitu kejalan yang benar.

Blog Pengajaran dan Keinsafan ini merupakan pemangkin kepada semua umat islam di Malaysia dan seluruh pelusuk dunia. Dengan pelbagai artikel-artikel yang akan di terbitkan dapatlah sama-sama kita memperjuangkan hak asasi manusia yang berlandaskan islam. Blog Pengajaran dan Keinsafan berikrar untuk berusaha dalam mempertingkatkan inovasi dalam memastikan artikel-artikel kami akan memberi manfaat kepada semua.
Dengan ikhlas saya berharap Blog Pengajaran dan Keinsafan ini akan dijadikan pintu masuk untuk membolehkan anda melihat blog ini secara keseluruhan.

uday
admin pengajaran dan keinsafan

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails